Modul umožňuje evidovat a vyřizovat požadavky zákazníků. Reklamace, vratky zboží, výměny zboží nebo hlášení chybně zaslaných balíků apod. Modul umožňuje jednoduchou konfigurovatelnost všech typů požadavků. Vaši zákazníci tak mají možnost jednoduše požádat o potřebné vratky, reklamace, aniž by musely vyplňovat složitě formuláře. Vy sami tak máte vše pod kontrolou a v administraci svého e-shopu.
Kód:
Verze modulu: 3.1.1
Počet stažení 200+
Kompatibilita: 1.6, 1.7, 8
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Zákazníkovi se v rámci záruky pokazí zboží. Může skrz vaše stránky jednoduše dohledat nákup, vybrat si co chce s vámi řešit a popsat svůj problém. Jednoduše kliknutím odešle požadavek. Vy v administraci můžete vše odkontrolovat, psát podněty, interní poznámky, nahrávat dokumentaci k reklamaci (PDF, JPG, PNG) a vyřídit požadavek.
Zákazník je tak s přehledem informovaný o dění reklamace, může s vámi v rámci požadavku komunikovat zasíláním zpráv apod.
Podrobné popsání způsobů založení požadavků najdete v nápovědě:
Postup založení požadavku k modulu Reklamace, vratky, výměny
Defaultně jsou v modulu nahrány od instalace některé běžně používané požadavky. V modulu se dají vypínat, řadit, dávat jim vlastní názvy, popisy atd. Po instalaci jsou k dispozici tyto požadavky.
U všech těchto požadavků můžete volit jestli je v systému chcete řešit nebo nikoliv. U každého požadavku si nastavíte:
Systém vás nebo klienta podle logiky procesů upozorňuje na překročenou dobu nebo chýlící se ke konci. O práci s datumy v modulu a jednotlivých upozornění se také dozvíte v nápovědě:
Práce s datumy a odpočty času v modulu Reklamace, vratky, výměny
Aby zákazník mohl vnést požadavek, má v podstatě ze zákona možnost si vybrat způsob vyřešení. Samozřejmě není řečeno, že takto jeho požadavek bude vyřízen, ale nabídnout pro jednodušší specifikaci musíte. Nabídnout můžete tyto způsoby:
U každého z nich vybíráte v jaké fázi se nabízí, jestli při založení nebo při jeho ukončení.
Podobě jako v objednávkách používáte různé stavy, ve kterých se objednávka nachází, stejně tak má modul k dispozici sadu stavů, plně konfigurovatelných. Tento výčet není daný, jednoduše si můžete stavy dle potřeby e-shopu přidávat, mazat, nastavovat chování atd. U stavů požadavků lze konfigurovat:
Díky stavům si nastavíte svůj proces vyřízení požadavků dle logiky procesů, které potřebujete vykonat.
Modul komunikuje se zákazníkem a s administrátorem. Když dojde k založení, nebo zavedení dotazu / zprávy k požadavků. Vše je možné zasílat na e-maily. Kompletní popis o zasílaných zprávám najdete v nápovědě:
E-maily a e-mailové šablony v modulu Reklamace, vratky, výměny
Součástí každého požadavku je k dispozici PDF protokol, ten je možné tisknout a zakládat i mimo systém, zákazník má rovněž možnost si jej vytisknout apod. Je k dispozici v administraci i na detailu u zákazníka po přijetí požadavku k vyřízení. Lze jej jednoduše zaslal na e-mail jak samostatně nebo v rámci nějakého stavu požadavku.
V detailu každého požadavku najdete běžné informace potřebné k vedení řízení. Najdete zde informace:
V modulu je k dispozici přehled požadavků s podrobnými filtry a informace pro efektivní správu. Lze jednoduše pracovat s požadavky a máte přehled, kdy která končí a jestli je třeba vykonat nějaké další akce, abyste neprošvihly dobu určenou k vyřízení.
Více o přehledech se dozvíte v nápovědě:
Parametry modulu
Komentáře k modulům mohou psát jen registrovaní uživatelé. Recenze jsou schvalovány a ověřovány administrátorem e-shopu.
Tento modul je totálně super!
Protože obsahuje vše, co je potřebné a jsou vychytané všechny náležitosti a povinnosti, které je potřeba dodržovat a na jednom místě! Po instalaci vše funguje a založení lze i pro neregistrované, což je bomba! Součástí jsou i e-mal šablony na všechny změny a akce! Pochavala a poklona za takový super modul!
Tak tento modul naozaj prekvapil
Povedal by som, že toto je MUST HAVE modul. Všetky online služby sa môžu schovať čo ponúkajú riešenie reklamácii a ticketov. Toto je nastavené presne tak, ako to má byť! Skvelá práca!
Velmi schopný modul
U prodeje oblečení máme značnou část vrácených zásilek. Stávající evidence "vrácení" v PrestaShopu je absolutně nevyhovující - ani ji zákazníci skoro nevyužívali. Měli jsme složité návody, jak balíček vrátit. Díky modulu od pana Mrózka se celý proces zpřehlednil na jediný odkaz pro zákazníka, kde pohodlně zaregistruje vrácení a my nemusíme honit po mailech, kdo co kdy a kde vrátil, ale máme přehled přímo v PrestaShopu, podobný jako u objednávek. Zvažovala jsem kvůli ceně, ale po instalaci jsem nemusela na nic sáhnout, vše ihned hotovo, ušetří nám hodně úsilí při vyřizování vratek. Vyplatí se. Doporučuji!
Výborný modul
Musím podotknout, že všechny moduly od pana Mrózka mám moc ráda. Jsou jednoduché na nastavení -zvládne to i ženská :-) a vždy fungují tak jak mají. Tento modul jsem taktéž zakoupila a je skvělý. Zjednoduší práci. Pokud uvažujete o koupi, tak rozhodně doporučuji zakoupit. Investice stojí za to.
Skvělý pomocník
Velmi dobrý modul. Zpřehlední celý reklamační proces jak pro e-shop, tak pro samotného klienta.
One MUST HAVE for customer friendly e-Store
We have used and tested many of different tools to support native e-store complaints - where no one of them had not fulfil our requirements on module quality, functionality, support. First this module - supporting our customers over one Point Of Contact - our e-Store - is bringing many advantages in easy use, clear overview and time monitoring. Also is saving us resources from doing this support per phone or emails - fast, exact, intuitive, procedures clarified and announced to customers - providing professional interface to customers.
Great functionality, no issues - just Plug and Play.
Thank you to vendor for that great job!
Reklamační modul
Jako vždy výborný modul. Ušetří spoustu práce a pohlídá zákonné lhůty. Mohu doporučit. Perfektní technická podpora!!
### Fixed
### Added
### Changed
### Security
Okamžitě ke stažení bez čekání
Zakoupené moduly máte automaticky k dispozici ihned po potvrzení platby.
Neomezená licence
Licenci k zakoupenému modulu máte udělenou bez časového omezení.
Vývoj s historií
od roku 2010 aktivně programuji pro platformu PrestaShop.
Telefonická i e-mailová podpora
Ke každému nákupu máte k dispozici podporu přímo od autora.
© 2015 - 2022 David Mrózek, Horní Bludovice 251, 739 37 Horní Bludovice, IČ: 70624569, DIČ: CZ7908015126