Modul umožňuje evidovat a vyřizovat požadavky zákazníků. Reklamace, vratky zboží, výměny zboží nebo hlášení chybně zaslaných balíků apod. Modul umožňuje jednoduchou konfigurovatelnost všech typů požadavků. Vaši zákazníci tak mají možnost jednoduše požádat o potřebné vratky, reklamace, aniž by musely vyplňovat složitě formuláře. Vy sami tak máte vše pod kontrolou a v administraci svého e-shopu.
Kód:
Verze modulu: 3.0.2
Počet stažení 70+
Kompatibilita: 1.6, 1.7, 8
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Zákazníkovi se v rámci záruky pokazí zboží. Může skrz vaše stránky jednoduše dohledat nákup, vybrat si co chce s vámi řešit a popsat svůj problém. Jednoduše kliknutím odešle požadavek. Vy v administraci můžete vše odkontrolovat, psát podněty, interní poznámky, nahrávat dokumentaci k reklamaci (PDF, JPG, PNG) a vyřídit požadavek.
Zákazník je tak s přehledem informovaný o dění reklamace, může s vámi v rámci požadavku komunikovat zasíláním zpráv apod.
Podrobné popsání způsobů založení požadavků najdete v nápovědě:
Postup založení požadavku k modulu Reklamace, vratky, výměny
Defaultně jsou v modulu nahrány od instalace některé běžně používané požadavky. V modulu se dají vypínat, řadit, dávat jim vlastní názvy, popisy atd. Po instalaci jsou k dispozici tyto požadavky.
U všech těchto požadavků můžete volit jestli je v systému chcete řešit nebo nikoliv. U každého požadavku si nastavíte:
Systém vás nebo klienta podle logiky procesů upozorňuje na překročenou dobu nebo chýlící se ke konci. O práci s datumy v modulu a jednotlivých upozornění se také dozvíte v nápovědě:
Práce s datumy a odpočty času v modulu Reklamace, vratky, výměny
Aby zákazník mohl vnést požadavek, má v podstatě ze zákona možnost si vybrat způsob vyřešení. Samozřejmě není řečeno, že takto jeho požadavek bude vyřízen, ale nabídnout pro jednodušší specifikaci musíte. Nabídnout můžete tyto způsoby:
U každého z nich vybíráte v jaké fázi se nabízí, jestli při založení nebo při jeho ukončení.
Podobě jako v objednávkách používáte různé stavy, ve kterých se objednávka nachází, stejně tak má modul k dispozici sadu stavů, plně konfigurovatelných. Tento výčet není daný, jednoduše si můžete stavy dle potřeby e-shopu přidávat, mazat, nastavovat chování atd. U stavů požadavků lze konfigurovat:
Díky stavům si nastavíte svůj proces vyřízení požadavků dle logiky procesů, které potřebujete vykonat.
Modul komunikuje se zákazníkem a s administrátorem. Když dojde k založení, nebo zavedení dotazu / zprávy k požadavků. Vše je možné zasílat na e-maily. Kompletní popis o zasílaných zprávám najdete v nápovědě:
E-maily a e-mailové šablony v modulu Reklamace, vratky, výměny
Součástí každého požadavku je k dispozici PDF protokol, ten je možné tisknout a zakládat i mimo systém, zákazník má rovněž možnost si jej vytisknout apod. Je k dispozici v administraci i na detailu u zákazníka po přijetí požadavku k vyřízení. Lze jej jednoduše zaslal na e-mail jak samostatně nebo v rámci nějakého stavu požadavku.
V detailu každého požadavku najdete běžné informace potřebné k vedení řízení. Najdete zde informace:
V modulu je k dispozici přehled požadavků s podrobnými filtry a informace pro efektivní správu. Lze jednoduše pracovat s požadavky a máte přehled, kdy která končí a jestli je třeba vykonat nějaké další akce, abyste neprošvihly dobu určenou k vyřízení.
Více o přehledech se dozvíte v nápovědě:
Parametry modulu
Komentáře k modulům mohou psát jen registrovaní uživatelé. Recenze jsou schvalovány a ověřovány administrátorem e-shopu.
One MUST HAVE for customer friendly e-Store
We have used and tested many of different tools to support native e-store complaints - where no one of them had not fulfil our requirements on module quality, functionality, support. First this module - supporting our customers over one Point Of Contact - our e-Store - is bringing many advantages in easy use, clear overview and time monitoring. Also is saving us resources from doing this support per phone or emails - fast, exact, intuitive, procedures clarified and announced to customers - providing professional interface to customers.
Great functionality, no issues - just Plug and Play.
Thank you to vendor for that great job!
Reklamační modul
Jako vždy výborný modul. Ušetří spoustu práce a pohlídá zákonné lhůty. Mohu doporučit. Perfektní technická podpora!!
Okamžitě ke stažení bez čekání
Zakoupené moduly máte automaticky k dispozici ihned po potvrzení platby.
Neomezená licence
Licenci k zakoupenému modulu máte udělenou bez časového omezení.
Vývoj s historií
od roku 2010 aktivně programuji pro platformu PrestaShop.
Telefonická i e-mailová podpora
Ke každému nákupu máte k dispozici podporu přímo od autora.
© 2015 - 2022 David Mrózek, Horní Bludovice 251, 739 37 Horní Bludovice, IČ: 70624569, DIČ: CZ7908015126