Nové produkty

Nejprodávanější produkty

Informace

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti vás jakožto odběratele a nás jakožto dodavatele v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu na webových stránkách https://prestashop.valasinec.cz.

1. Kontaktní údaje

David Mrózek
Horní Bludovice 251
739 37 Horní Bludovice
Česká republika

IČO: 70624569
DIČ: CZ7908015126

Spojení:

Telefon: +420 703 635 607
E-mail: admin@valasinec.cz

Bankovní spojení:

Banka: Fio banka, a.s.
Měna účtu: CZK
Číslo účtu: 2600835449 / 2010
IBAN: CZ88 2010 0000 0026 0083 5449
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

Banka: Fio banka, a.s.
Měna účtu: EUR
Číslo účtu: 2300835455 / 2010
IBAN: CZ85 2010 0000 0023 0083 5455
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku vydaným: Magistrát města Havířova dne 25. 7. 2016

2. Definice pojmů

2.1.Dodavatel - je podnikatelský subjekt uvedený v kontaktních údajích v bodě číslo 1. této smlouvy.
2.2.Odběratel - je nakupující na tomto internetovém obchodě.
2.3.Cena - je finanční částka, kterou budete hradit za produkty a služby.
2.4.DPH - je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
2.5.E-shop - je internetový obchod provozovaný dodavatelem na adrese https://prestashop.valasinec.cz, na kterém bude probíhat nákup produktů a služeb.
2.6.Faktura - je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu.
2.7.Objednávka - je odběratelem neodvolatelný návrh na uzavření smlouvy o koupi produktů a služeb s dodavatelem.
2.8.Smlouva - je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné objednávky zaslané prostřednictvím e-shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od dodavatele obdržíte potvrzení objednávky.
2.9.Uživatelský účet - je účet zřízený na základě odběratelem sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaných produktů a služeb a uzavřených smluv a evidence zakoupených licencí.
2.10.PrestaShop - je open sourcové řešení pro internetový obchod. PrestaShop je vydáván pod otevřenou licencí a je zcela zdarma. Produkty a služby se týkají výhradně oficiální distribuce aplikace této platformy.
2.11.Modul - je softwarový balíček určený pro PrestaShop, který doplňuje PrestaShop a další funkce uvedené v jeho vlastnostech a popisu.
2.12.Script - je softwarový soubor určený k nasazení na eshop, vykonávající specifickou funkci. Tento soubor obsahuje pokyny k implementaci ne eshopu odběratele. Je odlišný od modulu, nemá vlastní konfigurační rozhraní a je cílen na konkrétní provádění úlohy, pro kterou byl naprogramován.
2.13.Changelog - jedná se o soupis změn provedených v rámci vývoje modulu. Ke každé verzi modulu jsou uvedeny provedené změny. Tyto informace jsou součásti instalačního balíčku a rovněž jsou zveřejněny na těchto stránkách u každého modulu.
2.14.Support / podpora - je služba poskytnuta v rámci instalace modulu a zprovoznění modulu na stránkách odběratele.
2.15.Hosting - placený diskový prostor u některé ze společností poskytující hostingové služby, kde jsou data PrestaShopu, soubory, moduly, fotografie atd.
2.16.FTP - přístup k souborovému systému aplikace PrestaShop umístěné na hostingu zákazníka.
2.17.Doména - název / adresa eshopu např. "muj-eshop.cz". Jedná se zpravidla o tzv. doménu druhého řádu.
2.18.Subdoména - název / adresa eshopu např. "eshop.můj.cz" Jedná se o tzv. doménu třetího řádu.

3. Obecná ustanovení a poučení

3.1.Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) dodavatele uvedeného v bodě 1. této smlouvy (dále jen „dodavatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „odběratel“) prostřednictvím internetového obchodu dodavatele. Internetový obchod je dodavatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese http://prestashop.valasinec.cz (dále jen „e-shop“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní e-shopu).
3.2.Koupě produktů je možná jen přes webové rozhraní e-shopu.
3.3.Při nákupu produktů má odběratel povinnost poskytnout dodavateli všechny informace správně a pravdivě. Informace, které odběratel dodavateli poskytl při objednání produktů bude dodavatel tedy považovat za správné a pravdivé.
3.4.Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
3.5.Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
3.6.Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

4. Uživatelský účet

4.1.Na základě registrace odběratele provedené na webové stránce e-shopu může odběratel přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může odběratel provádět objednávání produktů (dále jen „uživatelský účet“).
4.2.Při registraci na webové stránce e-shopu a při objednávání produktů je odběratel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je odběratel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené odběratelem v uživatelském účtu a při objednávání produktů jsou dodavatelem považovány za správné.
4.3.Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Odběratel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
4.4.Odběratel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
4.5.Dodavatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních a licenčních podmínek).
4.6.Odběratel bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení dodavatelem, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

5. Uzavření kupní smlouvy

5.1.Veškerá prezentace produktů umístěná ve webovém rozhraní e-shopu je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
5.2.Webové rozhraní e-shopu obsahuje informace o produktech, a to včetně uvedení cen jednotlivého produktu. Ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost dodavatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
5.3.Pro objednání produktů vyplní odběratel objednávkový formulář ve webovém rozhraní e-shopu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
5.3.1.objednávaných produktech (objednávané produkty „vloží“ odběratel do elektronického nákupního košíku webového rozhraní e-shopu);
5.3.2.způsobu úhrady kupní ceny produktů (dále společně jen jako „objednávka“);
5.3.3.kontaktní informace odběratele;
5.3.4.uvedení domény pro vystavení licence k použití produktů.
5.4.Před zasláním objednávky dodavateli je odběrateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky odběratel vložil, a to i s ohledem na možnost odběratele zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle odběratel dodavateli kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou dodavatelem považovány za správné. Dodavatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení odběrateli potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty odběratelem uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa odběratele“).
5.5.Smluvní vztah mezi dodavatelem a odběratelem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je dodavatelem zasláno odběrateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty odběratele.
5.6.Odběratel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé odběrateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí odběratel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

6. Cena produktů a platební podmínky

6.1.Cenu produktů a případné náklady spojené s dodáním produktů dle kupní smlouvy může kupující uhradit dodavateli následujícími způsoby:
6.1.1.bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay;
6.1.2.bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ComGate;
6.1.3.bezhotovostně převodem na účet dodavatele, bankovní spojení pro jednotlivé měny je uvedeno v bodě 1. této smlouvy.
6.2.Společně s kupní cenou je odběratel povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s dodáním produktů ve smluvené výši, především objednané služby spojené s produktem. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním a instalací produktů.
6.3.V případě bezhotovostní platby na účet dodavatele je odběratel povinen uhradit kupní cenu produktu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby na účet dodavatele je závazek odběratele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby pomocí platebních systémů třetích stran je závazek odběratele uhradit kupní cenu splněn okamžikem potvrzením o úspěšné platbě platebním systémem.
6.4.Případné slevy z ceny produktů poskytnuté dodavatelem odběrateli nelze vzájemně kombinovat.
6.5.Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví dodavatel ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy odběrateli daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví dodavatel odběrateli po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu odběratele.
6.6.Podle zákona o evidenci tržeb je dodavatel povinen vystavit odběrateli účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

7. Dodání produktů a služeb

7.1.Produkty jsou dodávány výhradně elektronickým způsobem. Odběrateli je po řádném uhrazení objednávky zaslán odkaz ke stažení elektronického obsahu. Elektronický obsah je forma souboru ke stažení v komprimovaném formátu ZIP.
7.2.Odkaz ke stažení zakoupeného elektronického obsahu má platnost stejnou jako platnost aktualizace specifikované v bodě č. 9. této smlouvy. Po vypršení této doby není možné elektronický obsah stáhnout v uživatelské účtu odběratele. Odběratel je tak povinen si vytvořit zálohu zakoupeného elektronického obsahu.
7.3.Několik dnů před vypršením platnosti stažení elektronického obsahu bude zaslán odběrateli informativní email o ukončení stažení a ukončení platnosti podpory. Tento email je informativního charakteru, aby odběrateli neunikla poslední možnost stažení aktuální verze modulu a vytvoření zálohy.
7.4.V případě objednání "Modulu" je stažený balíček přesně definován pro načtení v aplikaci PrestaShop bez nutnosti editace a zásahu do souborů.
7.5.V případě objednání "Scriptu" obsahuje stažený balíček instrukce a pokyny k nasazení na eshopu odběratele.
7.6.V případě objednání "Služby" je dohodnut termín provedení prací na eshopu odběratele nebo jiném smluveném místě.
7.4.K elektronickému obsahu má odběratel přístup ve svém uživatelském účtu na stránkách internetového obchodu. V uživatelském účtu vidí aktuální verzi produktu ke stažení. Rovněž vidí informaci, do kdy má nárok na bezplatnou aktualizaci modulů. Délka aktualizací je specifikována v bodě č. 9. této smlouvy.

8. Licenční podmínky

8.1.Při zakoupení produktu se sjednává licence na jednu doménu druhého nebo třetího řádu dle instalace eshopu klienta.
8.2.Licence není časově omezena, je sjednána na dobu neurčitou.
8.3.Autorská práva a jiná práva duševního vlastnictví, vztahující se k dodávaným produktům, náleží dodavateli. Dodaný software jako autorské dílo používá ochrany zejména zák. č. 121/2000 Sb. autorského zákona a zák. č. 140/1961 Sb., trestního zákona. Autorská práva se řídí právními předpisy České republiky.
8.4.Licence k užití je platná pouze v případě řádně a v plné výši uhrazeného produktu dle sjednaných obchodních a licenčních podmínek.
8.5.Odběratel má právo:
8.5.1.užívat licenci pro účely osobního a komerčního charakteru v rámci svého eshopu, pro který byla licence udělena;
8.5.2.vyžádat si časově omezenou testovací licenci pro svůj testovací eshop pro ověření funkčnosti před instalací na eshop do ostrého provozu;
8.5.3.užívat licenci v rozsahu a způsobem stanoveném v obchodních podmínkách v bodě 8. této smlouvy.
8.6.Odběratel nemá právo:
8.6.1.poskytovat podlicence dalším stranám;
8.6.2.nabízet, poskytovat, prodávat, vystavovat ke stažení, zprostředkovávat další prodej, kopírovat nebo množit produkty;
8.6.3.poskytnout produkty třetím stranám zdarma ani za úplatu;
8.7.Způsob udělení licence:
8.7.1.po řádně uhrazené objednávce je zpřístupněna odběrateli registrace domény druhého nebo třetího řádu k produktu v jeho uživatelském účtu;
8.7.2.po registraci je poskytnut ke stažení soubor ve formátu CRT, který vyžaduje modul pro svůj provoz.
8.8.Úprava produktu:
8.8.1.je možná pro vlastní účely odběratele, licence užití tím není dotčena;
8.8.2.neznamená ztrátu autorského práva dodavatele, a není možné takto upravený produkt považovat za vlastní dílo odběratele.
8.9.V případě porušení licenčních ujednání popsaných výše, bude dodavatel požadovat finanční náhradu za ušlý zisk.
8.10.Dodavatel má v případě zásahu odběratele do autorských práv dodavatele nároky vyplývající z autorského zákona, zejména nárok na zdržení se dalších zásahů do autorských práv, nárok na sdělení údajů o způsobu a rozsahu neoprávněného užití produktu a nárok na odstranění následků zásahu do autorských práv včetně poskytnutí přiměřeného zadostiučinění a vydání případného bezdůvodného obohacení.

9. Aktualizace modulů

9.1.Každý "Modul"" (software) se v čase vyvíjí. Při nákupu jsou vždy prezentovány aktuální funkce modulu platné v daném čase nákupu. Nové verze modulu, pokud vyjdou, obsahují nahlášené opravy, nové funkce a změny dle aktuálních specifikací daných služeb, pro kterou je modul napsán.
9.2.Aktualizace je odběrateli poskytnuta automaticky ke stažení na stejném odkazu, který mu byl zaslán při nákupu modulu a kdykoliv ke stažení v jeho uživatelském účtu.
9.3.Ke každé aktualizaci je na stránkách uveden "changelog", kde se zkratkovitě píše o změnách v modulu.
9.4.Zákazník je o vydání aktualizací upozorněn ve svém eshopu v sekci "Moduly a služby". Tyto oznámení má možnost si vypnout přímo v konfiguraci modulu. Dále je vždy uvedena aktuální verze modulu zde na stránkách internetového obchodu v detailu každého modulu.
9.5.Aktualizace je poskytnuta zdarma po dobu 1 roku od provedení objednávky. Po uplynutí této doby je zákazníkovi nabídnuta možnost zakoupit za zvýhodněnou cenu na stránkách aktualizace. Po zakoupení aktualizace je obnovení stažení nových verzí na 1 rok od koupě a zaplacení aktualizace.
9.6.Uvedené doby platnosti v tomto bodě č. 9. platí, pokud není uvedeno u některého z modulů jinak. Pak specifikace u produktu má platnost před zde uvedenými dobami.
9.7.Vydání aktualizace není vymahatelné ze strany odběratele a pouze autor modulu rozhoduje o změnách a vydání aktualizacích.

10. Podpora / Support

10.1.Ke každému zakoupenému produktu (modul, script) je poskytnuta podpora.
10.2.Podporou se rozumí poradenství, při nasazení produktu na eshop klienta a zprovoznění do plně funkčního stavu.
10.3.Podpora je poskytnuta pomocí nápovědy přímo v konfiguraci modulu, dále je klientům k dispozici série článků a návodů pro jednotlivé moduly a případy uvedené zde na stránkách internetového obchodu. Dále je podpora poskytnuta telefonicky na čísle +420 703 635 607, pomocí kontaktního formuláře zde na stránkách internetového obchodu nebo emailem na adrese: podpora@valasinec.cz.
10.4.Podpora bude poskytnuta:
10.4.1.vždy na aktuální verzi modulu;
10.4.2.pokud se týká daného modulu a jeho provozu;
10.4.3.pokud má odběratel nárok na podporu.
10.5.Podpora nebude poskytnuta:
10.5.1.pokud je k poskytnutí podpory nutný přístup do eshopu a klient jej odmítne poskytnout;
10.5.2.při nekompatibilitě s moduly jiných tvůrců;
10.5.3.pokud se nejedná o záležitostí zakoupeného produktu;
10.5.4.pokud se jedná o externí služby.
10.6.Pokud je při poskytnutí podpory nutné uvést údaje a přístupy k eshopu odběratele, které mohou vést k získání citlivých údajů odběratele, dodavatel se zavazuje k mlčenlivosti o informacích, které by mohl získat. Více o ochraně údajů a závazku vůči odběrateli se dozvíte v bodě č. 15.2. této smlouvy.
10.7.V případě poskytnutí podpory formou nutného zásahu u odběratele, na jeho technickém řešení je odběratel povinen zajistit si zálohy dat (souborů a databáze) ještě před vykonáním servisního zásahu. V případě potřeby mohou být použity a změny vráceny do původního stavu. Pokud není schopen toto provést, je nezbytné informovat o této skutečnosti předem dodavatele. Dodavatele v takovém případě zajistí zálohu upravované části aplikace, pokud k takovým zásahům bude docházet.
10.8.Pokud existují známé skutečnosti, které mohou narušit funkčnost dodaného produktu a jsou předmětem vykonání podpory, je povinností odběratele na takovou skutečnost předem dodavatele upozornit.

11. Práva z vadného plnění

11.1.Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
11.2.Dodavatel odpovídá odběrateli, že produkty při převzetí nemají vady. Zejména dodavatel odpovídá odběrateli, že v době, kdy odběratel produkty převzal:
11.2.1.má produkt vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které dodavatel popsal nebo které odběratel očekával s ohledem na povahu produktu a na základě reklamy jimi prováděné;
11.2.2.se produkty hodí k účelu, který pro jeho použití dodavatel uvádí;
11.2.3.produkt vyhovuje požadavkům právních předpisů.
11.3.Dodavatel zaručuje funkčnost software odběrateli za těchto podmínek:
11.3.1.odběratel používá poslední vydanou verzi produktu;
11.3.2.produkt má stále platnou délku životnosti, obecně je stále v prodeji a není jeho vývoj ukončen;
11.3.3.provoz produktů je na čisté instalaci aplikace PrestaShop.
11.4.Dodavatele neručí za funkčnost software při těchto situacích:
11.4.1.vznikne nekompatibilita mezi verzí aplikace PrestaShop a zakoupeným produktem, pro kterou nebyl produkt určen nebo nebyl pro danou verzi vytvořen;
11.4.2.aplikace PrestaShop je provozována na nekvalitním hostingu, nepodporujícím klíčové funkce pro řádný chod samotné aplikace PrestaShop, které ovlivňují další funkce dodaných produktů;
11.4.3.chybí konfigurace hostingu, na které je aplikace PrestaShop provozována a moduly ji vyžadují;
11.4.4.vznikne nekompatibilita s jinými produkty mimo oficiální dodaný SW s instalací aplikace PrestaShop;
11.4.5.produkt je instalován na verzi aplikace PrestaShop, která v době koupě produktu nebyla oficiálně k dispozici v produkční verzi na trhu;
11.4.6.produkt byl upraven a jeho zdrojový kód se liší oproti oficiální verzi produktů.
11.5.Odběratel je oprávněn uplatnit právo z vady. Práva z odpovědnosti za vady produktů se uplatňují u dodavatele. Práva z odpovědnosti za vady lze uplatnit písemnou formou na email: podpora@valasinec.cz.
11.6.Do tří dnů od obdržení reklamace dodavatel na e-mailovou adresu potvrdí přijetí reklamace, a sdělí předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci dodavatel vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, může odběratel odstoupit od smlouvy.
11.7.O vyřízení reklamace dodavatel oznámí e-mailem.
11.8.U poskytnutí licence k užívání software se záruka poskytovaná dodavatelem vztahuje výhradně na nefunkčnost odkazu ke stažení elektronického obsahu, nefunkčnost registrace licence pro požadovanou doménu, ke které byl produkt zakoupen. Nevztahuje se na funkčnost softwaru mimo případy specifikované v bodě 11.3. této smlouvy. Veškeré záruky, týkající se funkčnosti softwaru, plynou výhradně ze záručních podmínek obsažených v licenčním ujednání v bodě 8. této smlouvy. Zákazník má právo uplatňovat odstranění vady, na kterou se záruka poskytuje, to neplatí pro funkčnost softwaru, která se řídí licenčním ujednáním výrobce software. Odběratel má právo požadovat podporu k dodanému produktu, která je stanovena v bodě 10. této smlouvy.
11.9.Dodavatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození dat při instalaci produktu. Odběratel má právo požadovat dodatečnou testovací licenci k otestování produktů na neprodukčním prostředí před samotným nasazením do produkce. Odběratel je rovněž povinen si bezodkladně po instalaci produktů otestovat jeho plnou funkčnost. Produkty jsou vyvíjeny, aby jeho funkce aplikaci PrestaShop doplňovali a rozšířili ji o další funkce.

12. Odstoupení od kupní smlouvy

12.1.K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi dodavatelem a odběratelem od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku.
12.2.V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující produkty mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení odkazů ke stažení elektronického obsahu, či řádné úhrady produktů. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů produktů nebo dodání několika částí produktů, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části produktů, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme produkty dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu dodavatele uvedené u identifikačních údajů v bodě č. 1. této smlouvy).
12.3.Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech:
12.3.1.kdy je předmětem smlouvy produkt, které byl upraven na vaše přání nebo pro vaši osobu;
12.3.2.kdy je předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl stažen ze zaslaného odkazu, čímž jste odsouhlasili ztrátu práva na odstoupení;
12.3.3.kdy jste zadali registrací licence na konkrétní doménu a získali CRT souboru pro licencování digitálního obsahu, čímž jste odsouhlasili ztrátu práva na odstoupení.
12.4.Odstoupit můžete jako spotřebitel, tedy osoba kupující produkty mimo rámec své podnikatelské činnosti pouze za předpokladu:
12.4.1.že jste digitální obsah nestáhli ze svého účtu ani odkazu zaslaného mailem;
12.4.2.že jste neregistrovali doménu a tím aktivovali licenci.
12.5.Lhůta k odstoupení dle čl. 12.2. těchto podmínek se považuje za zachovanou, pokud dodavateli v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.
12.6.V případě odstoupení od smlouvy bude odběrateli cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než prokážete, že nedošlo k porušení licenčních podmínek a to zejména stažení produktů, instalací či registrací domény, pro kterou byl produkt určen. Elektronické produkty se nevrací, protože nebyly staženy, dochází jen ke zrušení smlouvy a vyřazení licence určené k registraci.
12.7.Odstoupením od smlouvy se odběratel zavazuje uhradit dodavateli dosavadní náklady za provedenou práci v případě, že takové náklady vznikly. A to především práce vykonané s dodáním produktů nad rámec kupní smlouvy, tím se rozumím dodatečné instalace a práce na eshopu, které s tímto prokazatelně souvisí. Nárok na úhradu škody vzniklé na produktech je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku odběratele na vrácení kupní ceny.
12.8.Dodavatel je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než odběrateli bude dodán produkt, pokud existují objektivní důvody, proč není možné produkty dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze produktu). Můžeme také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je dodavatel oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

13. Řešení sporů se spotřebiteli

13.1.Pokud jste spotřebitel, dle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh odběratele, a to v případě, že se spor nepodařilo s dodavatelem vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u dodavatele poprvé.
13.2.Máte dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Další práva a povinnosti smluvních stran

14.1.Odběratel nabývá právo užívat licenci dle licenčních podmínek specifikovaných v bodě 8. této smlouvy k produktům zaplacením celé kupní ceny produktu.
14.2.Dodavatel není ve vztahu k odběrateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
14.3.Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje dodavatel prostřednictvím elektronické adresy podpora@valasinec.cz. Informaci o vyřízení stížnosti odběratele zašle dodavatel na elektronickou adresu odběratele.
14.4.Dodavatel je oprávněn k prodeji produktů na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
14.5.Odběratel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

15. Ochrana osobních údajů a dohoda o mlčenlivosti

15.1.Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů odběratele pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
15.2.V případě poskytnutí podpory a nutnosti uvést dodavateli přístup ke zdrojových kódům aplikace a do rozhraní pro obsluhu aplikace se dodavatel zavazuje:
15.2.1.zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které získal v souvislosti s plněním podpory a které podléhají ochraně osobních údajů;
15.2.2.k mlčenlivostí po dobu trvání smluvního vztahu, ale i po jeho ukončení;
15.2.3.neprovádět žádné kopie osobních dat a žádná osobní data z objektu odběratele nevynášet, kromě případů nezbytných pro plnění servisních činností pro odběratele;
15.2.4.provést technická opatření k zamezení odcizení či ztrátě osobních dat během servisní činnosti pro odběratele.

16. Zasílání obchodních sdělení a cookie

16.1.Odběratel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo odběratele. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů odběratele pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
16.2.Odběratel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač odběratele, může odběratel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

17. Závěrečné ustanovení

17.1.Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není odběratel, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
17.2.Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
17.3.Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.



V Horních Bludovicích dne 7.9.2021