Popis přehledu požadavků k modulu Reklamace, vratky, výměny
V přehledu požadavků si lze filtrovat dle předdefinovaných skupin nebo na jednotlivé sloupce s přehledem.
Tento filtr doplňuje výše zmíněný hlavní filtr. Níže vidíte popis jednotlivých sloupců a jestli lze dle těchto informací hledat.
Sloupec "Info" - Zobrazí infografiku. Popis níže v textu podrobně
Sloupec "ID Požadavku" - Označuje interní ID číslo požadavku v databázi. Lze podle ID požadavku filtrovat na jednotlivý záznam.
Sloupec "Reference" - Označuje veřejné číslo požadavku, které se uvádí na protokolech a vidí je rovněž i zákazník. Jeho strukturu a možnosti jeho tvorby najdete v konfiguraci modulu. Lze pomocí tohoto údaje filtrovat.
Sloupec "Zahájeno" - Pokud je požadavek přijat a zahájen. Lze pomocí tohoto údaje filtrovat.
Sloupec "Zbývající dny do ukončení" - Pokud byl požadavek přijat a začala mu běžet nastavená doba pro vyřízení, zobrazuje se zde zbývající počet dnů na vyřízení. Počty dnů pro jednotlivé TYPY požadavků lze konfigurovat v nastavení modulu. Pomocí tohoto pole nelze filtrovat.
Sloupec "ID objednávky" - Pokud má požadavek vazbu na nějakou objednávku zobrazí se její ID číslo. Lze pomocí tohoto údaje filtrovat.
Sloupec " Zákazník" - Zobrazuje jméno zákazníka. Pomoci tohoto sloupce lze filtrovat.
Sloupec "Typ požadavku" - Zobrazuje, co po vás zákazník požaduje, jestli reklamaci, výměnu zboží, vratky apod. Lze pomocí tohoto pole filtrovat požadavky.
Sloupec "Stav požadavku" - Zobrazuje, v jakém stavu se dané požadavky nacházení. Konfiguraci jednotlivých požadavků můžete provést v nastavení modulu. Pomocí tohoto sloupce lze filtrovat požadavky.
Sloupec "Přijetí požadavku" - Datum, kdy byl daný požadavek založený do systému. Lze si volit rozsah pro zobrazení požadavků a filtrovat dle něj.
V přehledu požadavků se můžete setkat s těmito symboly.
Ikona "I" - Znázorňuje rychlý náhled produktů v daném požadavku. Pokud má požadavek vazbu na objednávku a jsou produkty přiřazeny, zobrazí se ikona, po najetí myší se zobrazí v malém okně náhled produktů.
Ikona "Tiskárny" - Umožňuje vygenerovat a následně vytisknout PDF dokument se záznamem požadavku. Např. pro evidenční účely.
Ikona "Obálky" - Se zákazníkem lze vést komunikaci skrz požadavek. Ikona se rozsvítí s počtem nepřečtených zpráv od zákazníka. Zákazník v detailu požadavku na stránce e-shopu vložil komentář a zaslal zprávu. Tato zpráva vám přijde rovněž emailem. Po navštívení detailu požadavku, jsou dané zprávy považovány za přečtené.
Ikona "Vykřičník" - U jednotlivých "stavů požadavků" lze definovat, jak dlouho takovém stavu může požadavek setrvat. Pokud bude tato doba překročena, zobrazí se výstražný vykřičník s oznámením počtu dnů, jak dlouho v takovém stavu již setrvává. Pomáhá to např. abyste příjem zboží k reklamaci třeba dlouho nezdržovali u kontroly, nebo po zaslání požadavků, abyste nezapomněli přijmout takový požadavek apod.
Okamžitě ke stažení bez čekání
Zakoupené moduly máte automaticky k dispozici ihned po potvrzení platby.
Neomezená licence
Licenci k zakoupenému modulu máte udělenou bez časového omezení.
Vývoj s historií
od roku 2010 aktivně programuji pro platformu PrestaShop.
Telefonická i e-mailová podpora
Ke každému nákupu máte k dispozici podporu přímo od autora.
© 2015 - 2022 David Mrózek, Horní Bludovice 251, 739 37 Horní Bludovice, IČ: 70624569, DIČ: CZ7908015126