Jaký má význam výchozí kategorie u produktu?
U produktů můžete mít vybráno mnoho kategorií, kde chcete daný produkt na eshopu zobrazit. Může být v různých úrovních a různých větvích pomyslného stromu kategorií. Nicméně se vždy u produktu vybírá jedna HLAVNÍ KATEGORIE. Tato kategorie má velký význam průřezem celého eshopu. Ať už vliv na orientaci klienta na eshopu pomocí drobečkové navigace nebo pozitivní SEO v URL adrese až přes různé moduly, které pracují s kategoriemi.
Níže si ukážeme vliv zvolení HLAVNÍ KATEGORIE na eshopu.
Zvolená hlavní kategorie produktu má vliv i na export a generování dat pro srovnávače zboží. V modulech se pracuje s kategoriemi v rámci filtrování exportu produktů, nastavování dat a již zmíněné generování URL adres pro srovnávač zboží.
Uveďme příklad. Máme produkty s hlavní kategorii Domů. Jako výše příklad. V exportním modulu mám zvolen export pouze kategorie Dámské oblečení.
Při této konfiguraci se daný produkt NEDOSTANE do XML, protože jeho hlavní kategorie není Dámské oblečení, ale Domů. A tu my nemáme zvolenou pro export.
Více o počtech produktů, které se dostanou do XML najdete zde: Počty produktů v XML
Doporučuji vše projít a správně nastavit. Pak vše bude fungovat bez potíží a budete mít lepší výsledky s prodejem svého zboží.
Okamžitě ke stažení bez čekání
Zakoupené moduly máte automaticky k dispozici ihned po potvrzení platby.
Neomezená licence
Licenci k zakoupenému modulu máte udělenou bez časového omezení.
Vývoj s historií
od roku 2010 aktivně programuji pro platformu PrestaShop.
Telefonická i e-mailová podpora
Ke každému nákupu máte k dispozici podporu přímo od autora.
© 2015 - 2022 David Mrózek, Horní Bludovice 251, 739 37 Horní Bludovice, IČ: 70624569, DIČ: CZ7908015126