Je potřeba získat souhlas GDPR se zpracováním osobních údajů u stávajících zákazníků?


Dle mého názoru není potřeba zákazníky zpětně kontaktovat pokud s údaji dále nepracujete. Dle nařízení jste povinni zpětně zkontrolovat pravdivost uvedených údajů a zajistit souhlas se zpracováním údajů. V modulu ze tuto funci zapnout. Pokud zákazník účet aktivně využívá, bude vyzván k udělení souhlasu automaticky po přihlášení na vašich stránkách. Pokud je to účet hosta a nebo se zákazník již nikdy nepřihlásí tak jste ze zákona povinni nezbytné údaje pro účetnictví stejně zachovat, tedy není nutné hned účty v eshopu mazat. Navíc v modulu je funkce, která dle nastavené platnosti data souhlasu, automaticky bude vyřazovat zákazníky, kterým tento souhlas vyprší. Pokud přesto potřebujete zákazníky kontaktovat, v modulu lze vyexportovat emaily zákaznických účtů, u kterých neby souhlas uddělen a můžete je pomocí mailového klienta kontaktovat.